torsdag, oktober 16, 2014

minialbum

Så, vad jag har för något spännande att visa idag då? Det var väldigt längesedan jag verkligen hade kul när jag skapade och gjorde något "bara för att jag kände för det". Men idag fick jag helt plötsligt en idé och var bara tvungen att lägga allt jobb och plugg åt sidan för att få skapa lite! Titta in på bloggen för att få se mer!


I haven't had a crafting moment when I just went for it and actually enjoying the process in a long time. So when I got that "feeling" this morning I just had to put work and school aside and be creative! You can find more images and the supply list on the blog.

Puss å kram


Supplies:
'Heather' flower collection, 'Stars & Stripes' doublesided paper, 'Aqua' cardstock from Bazzill, wood alphabet, glue and doubble sided tape – you can find everything on YouDo.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'