tisdag, mars 15, 2011

Liten

Nu tror jag faktiskt att jag börjar bli lite bättre vilket inte var en dag för tidigt! Att ligga hemma utan ork att göra något (mer än vanligt alltså ;) ) är inget för mig... Utan min kära dator hade jag nog inte pallat att bo i min säng i en vecka!


Men trots förkylning så har jag ett nytt kort till er idag. Så, vad är vår utmaning den här veckan på Papertake Weekly? Trio-tastic! Använd dig utav tre saker på ditt kort, vilka tre bestämmer du själv :) Jag tog kanske tre lite för långt (?) men jag har tre färger, tre dekorationer och tre former på mina papper. Alla goda ting är tre, eller hur! Nu är det din tur att vara kreativ. Om du lämnar en länk på PTW bloggen kanske det är du som vinner något från vår sponsor denna vecka, The Ribbon Girl.

Even though I've had a bad cold for the last week I made a cute little card for this week's challenge at Papertake Weekly, Trio-tastic! Maybe I took this three thing too far but I've got three colors, three embellishments and three shapes on my papers. But as they say, three is a charm! Now it's your turn to be creative. If you link your creation on the PTW blog, you might be the lucky winner for a gift from our sponsor this week, The Ribbon Girl.

Andra utmaningar:
Cute Card Thursday: no.155 - Happy 3rd birthday!
Dutch Dare: no.103 - Photo inspiration
Paper Sundaes: no.60 - Keep it simple
Really Reasonable Ribbon: One for the boys
Simon Says... Anything goes!
Wild Orchid: no.19 - Dieing to punch it out

Puss å kram

7 kommentarer :

  1. Sweet card Lisa!
    Thanks so much for joining us this week @ Really Reasonable Ribbon's Ramblings challenge!
    I am now one of your followers.  ;)  I would love it if you came to visit my blog and become a follower too!
    Hugs,
    True :D

    SvaraRadera
  2. Ah this is adorable,Lisa! Great colours and I love the cute image! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Challenge!
    Hugs,t

    SvaraRadera
  3. Ahhh such a great card, that image is sooo cute !

    Hugs,

    Jo x

    SvaraRadera
  4. An adorable card!
    Thank you for joining us at CCT! :)
    hugs
    Vanja

    SvaraRadera
  5. so sweet! Love the colors and the image is adorable!
    Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

    SvaraRadera
  6. The little giraffe stamp is adorable, I love how well it fits the card.

    SvaraRadera
  7. Lisa what an ADORABLE card hun! This is soooo cute! That would make a fabulous welcome baby card or birthday card! Love it! Thanks for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'