söndag, september 14, 2014

det där med klackisar

Nej, det blev inget nytt linne till festen. Erkänner att jag var en sväng på stan men det fanns inget som lockade. Nu ljög jag. Hittade en vit stor krage som bara skrek mitt namn, men utöver det fanns inget som passade. Så jag fick rota några varv i garderoben. Igen. Och skor? Vad ska jag säga, ibland kräver vissa outfits att man har klackisar. Så är det bara. Snyggt som tusan men efter några timmar på dansgolvet så var jag redo att gå barfota hem. Men det gjorde jag inte. Jag klick-klackade hem och idag får jag ligga med fötterna högt. Fast det kan ju också vara en ursäkt för att jag inte orkar röra mig...

I kväll blir det valvaka. Vet redan nu att fel låt vann. Haha, skämt å sido. Har man röstat får man bli sur om utgången inte det blir som man vill. Annars kan man bara hålla käften. Punkt.

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'