lördag, april 18, 2009

Glass i stora lass


Gissa vad? Just det, ett kort! Detta var ett av korten jag gjorde häromdagen som jag inte blev nöjd med. Nu har jag gjort klart det, får se vad det blir för hälsning när jag ger bort det. Visst är det gulligt?! Designen kommer från Chic n'Scratch. Hon är duktig som tusan! Skönt att det finns såna som hon som kan ge oss andra inspiration när det går trögt, eller bara vill ha lite tips!

De andra korten kanske jag lägger upp senare...

Nu ska jag till jobbet, tråkigt när det är så fint väder men någon måste ju göra det också!
Ha en riktigt bra helg!

Massa kramar,
Myran

2 kommentarer :

  1. How cute! Just love the colors and that ribbon is perfect. Makes me want to go out for ice cream right now!

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'