måndag, april 06, 2009

Inget speciellt

Idag började jag kl 7. Det är riktigt tidigt (i alla fall för mig)! Man vet inte riktigt om man drömmer eller inte att klockan ringer vid 05:30. I wish! Men jag kunde i alla fall gå hem lite tidigare än vanligt och det är ju inget minus!  Det är fortfarande lite kallt i vinden men snart är det inte långt kvar till det blir riktigt skönt. Gött! I morgon åker nog solbrillorna på, nice =)

Såg att jag hade fått några kommentarer på mitt kort jag gjorde till Kristinas Color Inspiration, kul! Jag blir alltid lika glad när folk gillar det jag gör. Vem blir inte det?! Och det var ju trots allt mitt första kort jag gjort för något sånt här. Det var skönt att ha förbestämda färger att gå efter men samtidigt var det lite klurigt att få ihop det så att det såg ok ut. Men det var verkligen inte sista gången!
Eftersom Myrans bo finns nu, så får jag se hur mycket jag kommer uppdatera min Flickr sida. Vi får se... Där hittar du i alla fall lite gamla kort jag gjort om du är intresserad. Det är blandad kvalité på korten men vi lär så länge vi lever! Och bra är väl det?

Hoppas att du har haft en bra start på veckan. Om inte, så är det en ny dag i morgon!
Kram kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'