söndag, maj 31, 2009

post it holder

J ska vara balkongvakt åt mig nu när jag är borta. Hon får låna min balkong och njuta av solen mot att hon vattnar mina blommor. Bra för oss båda! När jag har kommit hem från semestrar tidigare gånger har jag hittat små post it-lappar lite här och var i min lägenhet. Igår kom jag att tänka på dessa söta post it-holders jag sett tidiagre och bestämde mig för att göra en till henne. Men när jag väl hade gjort den första (blåa) så kom jag att tänka på att hon är glad i rött just nu, så det blev en till!

Eftersom A Spoon Full of Sugar hade "lace" (spets) som tema så tyckte jag att den blå kunde få vara med i den utmaningen.

These post it holders are for a dear friend of mine who is taking care of my plants when I am away on different things. The blue one is playing in ASFoS challenge #53.

/Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'