måndag, maj 18, 2009

*pust*

Jag är trött. Har jobbat en vecka i streck och har ytterligare två dagar med jobb innan jag får vara lite ledig. Men jag har bara mig själv att skylla, eftersom det är jag som är chef och lägger schemat. Ok, ska tillägga att jag inte frivilligt har tagit dessa tider men eftersom S behövde åka lite tidigare så fick jag ta hennes tider också. I kväll kommer jag somna ovaggad!!!

Som du säkert har märkt så har det inte bivit några kort den sista tiden. Jag har sett så många roliga utmaningar men har inte haft tid =( 
Ja ja, det kanske kan bli något trevligt kort eller två den här veckan. Jag införskaffade lite nya dekorationer förra veckan, så något ska jag väl kunna få ihop. 

Om jag skulle ta och fixa lite mat så jag inte somnar (vilket i skrivande stund känns väldigt lockande, sova alltså). Önskar att jag hade en kock...

Ha det gött!
/Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'