torsdag, juli 23, 2009

Vulkanutbrott next?

Just nu är jag så trött på allt och alla! Folk är jobbiga och jag vill helst av allt bara gräva ner mig och komma bort från allt. Ingenting känns kul. Är så jävla trött på att vakna och inse att det är precis som vanligt och ingenting har hänt. Att komma till jobbet och vara sur, ledsen och trött. Men man får inte visa det utan bara le och vara artig mot kunderna och låtsas som om allt är super. 

Inget gör som jag vill just nu och det suger!! Det är inget att göra åt utan bara följa med strömmen och hoppas att det blir bättre. Eller?! Antingen gör jag något åt situationen eller låter bli och då har jag inte rätt att klaga. Och det är väl där problemet ligger. Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra. Därför klagar jag inte (mer än att jag skriker åt mig själv att skärpa mig!!) utan kör på och hoppas att jag ska se ljuset i tunneln. Poetiskt...

Jag hoppas bara inte att denna vulkanen får utbrott när fel personer är i närheten. Vill ju inte orsaka en katastrof... 

Jag var bara tvungen att vädra lite. Lavan pyr och bränner...
/Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'