torsdag, september 03, 2009

Det blev en pojke!

Min söta söta vän har äntligen fått en liten pojke! Åh, kan inte vänta tills jag får se honom =) Han tog sin lilla tid... Var beräknad i helgen, men vi har alla väntat längre än så! Stackars E har nog fått svara nej tusen gånger varje dag i flera dagar om det har hänt något!! Men nu är han här. Kände på mig att det skulle bli en kille. Det verkar som om alla som får barn nu som jag känner får pojkar. Konstigt. Men då kan jag ju tillägga att det bara är tre som har/ska få barn inom den närmsta tiden =)

Som du kanske har märkt har det inte blivit några kort på sistone. Jag har haft tusen saker att göra och när jag väl har vart ledig så har jag inte haft inspiration att hitta på något. Hoppas att det ändras snart.

My sweet friend just had a baby boy! I'm so excited! Can't wait til I get to see him =)

As you can tell I haven't made any cards lately. I've had so much going on, and when I had some time to my self I couldn't find the inspiration. Hope that will change soon!

Off to work!
/Myran


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'