lördag, oktober 10, 2009

Jag skulle ju inte handla mer...

...men när man ser att det är rea måste man ju få titta lite! Och titta resulterar ofta i ett köp.
Fick en Cuttlebug i födelsedagspresent men eftersom jag inte har så många dies (plus att jag har jobbat typ HELA tiden sen i somras) så har jag inte använt den så mycket. Men nu ska det bli ändring! Tittade in på Sizzix.com och hittade superrea nr 1! Började plocka på mig massa och insåg att det fortfarande var billigt när det låg över 20 dies i korgen. Det gillar jag =) Men man kan inte köpa allt man vill ha, även om jag köpte det mesta!! Hehe.

Snart ska jag iväg och träna en stund. Det är ett av mina nya mål nu när jag inte ska jobba så mycket. Träna mer och ta hand om mig själv. Jag ska komma igång med min scrapbooking igen och göra lite fler kort. Snart är det dags att börja med julkorten också!

Just nu håller jag på att bli tokig av min tatuering som håller på och läker, den kliar så jag blir knäpp! H på jobbet tyckte den såg lite illa ut när hon såg den i onsdags, så jag tittade in där jag hade gjort den och han sa att allt var ok. Den läkte lite långsamt men annars var det inget fel. Kanske var det det kroppen behövde höra för sen har den börjat läka sakta men säkert, och nu sitter det små skorpor som trillar av. Hade det varit vilket annat sår som helst hade jag petat men jag har fått stränga order om att låta bli. Så då låter jag bli.

Det var väl en kort uppdatering på mitt liv sedan sist. Fast det har väl inte hänt så mycket annat än det ändå!

If you have a Sizzix or a Cuttlebug (or any other brand) you may want to have a look at Sizzix.com for their sale. Up to 80% of!!

Ha det gött, vi syns snart igen!
/Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'