måndag, april 05, 2010

Årsdagen är här!

Tänk, för ett år sedan, 5 april, startade jag Myrans Bo utan att veta vad jag egentligen gjorde här. Det har blivit lite av varje, skratt och gråt (nja, inte riktigt men du fattar!) och en hel del kreativitet. Jag hade en riktigt bra vår och visade det ena alstret efter det andra. Sen blev det för mycket med jobbet och min kreativa gnista höll på att dö ut. Men nu hoppas jag på ett nytt år med massa fint att visa er alla! Och mig själv också för den delen :D

J kom på den bra idén att jag skulle göra någon form av tillbakablick på vad jag åstadkommit. Månadens bästa fungerade inte riktigt då jag inte alltid gjort något så det får bli en top 5 istället! Varsågod, här kommer mina personliga favoriter:











It's been a year since I started Myrans Bo. Here are my personal favourite cards!


Kram kram
Myran

2 kommentarer :

  1. Grattis fina Myra!!
    Klart jag ska göra reklam för dig. det får bli i veckan, jag kommenterar en gång till när det är gjort så detta är bara ett Grattis. Du är en stor pysselinspiration med dina fina kort. Kram

    SvaraRadera
  2. Najs! Grattis tjejen! Tänk va mycke vårfint man kan göra med detta! Kramar från Sara (sara.rundis@hotmail.com)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'