lördag, april 17, 2010

En fjärils vingslag...

Tänk att ett vulkanutbrott på Island kan orsaka sånt kaos runt om i världen. Har en jobbakompis som inte kommer från USA nu och mamsen skulle resa i fredags men det ser inte bra ut nu. Och om S inte kommer tillbaka , måste jag jobba lång dag på måndag. Kul, med tanke på att min lediga helg blev förstörd. Igen. Måste jobba idag och ev imorgon också. Fast blir det hela helgen måste jag få lite ledigt så att jag inte jobbar två veckor i sträck. Det har jag absolut ingen lust med. Inte som det ser ut nu.
Har fått höra att jag har humör som en berg-och-dalbana. Och vems fel är det? Självklart kan man inte skylla allt elände på andra men det finns vissa människor som inte spelar ett schysst spel och det påverkar mig ganska mycket. Och då ska ni veta, I don't break easy. (trodde jag)

Vad jobbigt allt blev helt plötsligt! Och den härliga vårsolen har försvunnit bakom ett tjockt molntäcke. Men allt kan inte skyllas på Islands vulkaner. Bara en del!

Ha en go lördag! Får se om jag kan titta in lite senare och visa er nya härligheter.
/Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'