tisdag, september 28, 2010

Music Saves My Soul Saturday

Det var ganska länge sedan jag delade med mig av mina nya musikfavvisar, men idag hittade jag en annan variant på detta. Marcea har en liten grej varje lördag där man delar med sig av musik man gillar, och på så sätt kan man hitta nya låtar man annars aldrig skulle lyssna på. Jag gillar olika typer av musik, så för min del var det riktigt kul att lyssna igenom andras favvislåtar. Om du vill veta mer om Music Saves My Soul Saturday, titta in här du också :)

Det finns så många låtar jag skulle vilja dela med mig av så jag vet inte var jag ska börja. Så jag kollade bland mest spelade på iTunes (där jag i och för sig inte är så ofta längre) och då var denna överlägsen. Låten är inte direkt ny men ack så bra ändå!


There are so many songs I'd like to share, I don't know what song to pick! So I had a look at the songs I listened to the most in iTunes and this one came up as first. I really really like it!

If you don't know what Music Saves My Soul Saturday is, have a look here.

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'