tisdag, januari 04, 2011

Happy New Year!

Först vill jag önska alla ett gott nytt år! Hoppas att ni har haft en bra början, om inte så är det ganska många dagar kvar ;)

Det är första tisdagen på 2011 och det betyder som vanligt att vi på Papertake Weekly har en ny utmaning till er. Och för att göra det lätt så har ni fria händer till att göra vad ni vill. Och vill ni ändå ha en liten utmaning så kan ni använda spets. Vår sponsor denna vecka är LOTV.
Tyvärr har jag inget kort att visa den här veckan. Det stod still i maskineriet och kreativitet är inget man kan tvinga fram... Dessutom har jag haft så mycket annat att fixa med. Ursäkter, jag vet men nästa vecka lovar jag att jag har något att visa er!

Today is the first Tuesday of 2011 and the first PTW challenge of the new year. And you get to do whatever you want, that's right. It's a Anything Goes challenge, with the optional extra of using lace. The sposnor for this awesome challenge is LOTV.
I'm sorry but I don't have any card for you this week. I've had to much on my mind so my mojo was gone... But next week I promise you that I have a card for you!

Puss å kram

1 kommentar :

  1. ville bara titta in o säga hej, blir så till mig när jag stöter på svenska tjejer ute i blogland. plus att det fanns en himla massa fint att titta på.kram

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'