söndag, februari 13, 2011

Music Saves My Soul

Idag tänkte jag att vi skulle ta oss tillbaka i tiden och lyssna på en riktig klassiker. Tyvärr kunde jag inte hitta någon fil som kunde spelas från min blogg så jag får skicka över er till YouTube istället. Ledsen för detta men när jag väl hade bestämt mig för denna låten så ville jag inte välja bort den! Klicka HÄR för att komma till Final Countdown. Om du också vill dela med dig av min favvo-musik, gå till Marcea's Crafting Corner!

This week we're doing a trip down memory lane. Unfortunetly I have to send you over to YouTube cause it won't play at a blog. Click HERE to get to Final Countdown! If you also wanna share your favorite music, go to Marcea's Crafting Corner!

Puss å kram

4 kommentarer :

  1. I'm sorry, I couldn't listen through the link as well, something about Vevo and copyright...

    Hope you like my song(s)!!

    Liefs, Renata

    SvaraRadera
  2. I remember this song! Great pick!

    SvaraRadera
  3. hehehe - what a fun fun song. an oldie but goodie. tfs.

    SvaraRadera
  4. ahhhh what a tune - classic!!!!
    xxx

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'