onsdag, mars 02, 2011

WOYWW

Just nu händer det inte så mycket på mitt skrivbord så jag tänkte istället dela med mig av det roliga paket som kom i brevlådan idag. För ett tag sedan vann jag ett blog candy från Claudia & Company och nu har jag äntligen fått mina papper. Och vilka papper! Inte trodde jag att jag skulle få så många men det var 100 st 6x6!!! Och alla som känner mig vet hur mycket jag älskar papper :) Ett superstort tack till Claudia!

Not much going on right now at my desk so I thought I'd share a blog candy I won a couple of weeks ago from Claudia & Company. I got the envelope today and I'm sooooooo happy! I didn't expect so many but I got 100 6x6 sheets!!! And everyone who knows me knows I just LOVE dps :) A huge thank you to Claudia!




Puss å kram

8 kommentarer :

  1. Great papers!
    Hugs, Sandra

    SvaraRadera
  2. Pretty pretty papers.
    have fun crafting!

    Don't forget to pop over to our shop and put your name down in the next gift draw.
    http://sisterscraftycreations.blogspot.com/
    Hugs,

    SvaraRadera
  3. Thanks for the peek and sharing. Have a great WOYWW.

    Hugs, Marjo #5

    SvaraRadera
  4. Wow...what wonderful papers. I love your slideshow of your cards. Your work is lovely!

    SvaraRadera
  5. Love all the peeks at the papers you received today. I am a paper fanatic too! Thanks for sharing Vickie #49

    SvaraRadera
  6. Gorgeous papers- love them. Shaz #125

    SvaraRadera
  7. Oh aren't they lovely - will you be able to bring yourself to use them?!!

    SvaraRadera
  8. You are a lucky girl! So many yummy papers to play with!
    Happy belated WOYWW

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'