tisdag, maj 10, 2011

happy birthday

Ännu en ny vecka och det betyder en ny utmaning hos Papertake Weekly. Denna veckas tema är Fancy a punch?! Själv har jag inte använt mina punchar på ett tag så det var kul att damma av dom :) Något jag heller inte använt är min fina grattis-stämpel som funkar så bra till just mina punchar. Några av cirklarna fick 3D-kuddar under, allt för lite dimension! Annars är det ett väldigt enkelt kort jag bjuder på idag :)
Om du vill vara med i vår utmaning är det bara att länka ditt bidrag på PTW-bloggen och det kan bli du som vinner ett fint pris från veckans sponsor Dies To Die For.

A new week and a new challenge at Papertake Weekly. This week we have a theme for you, Fancy a Punch?! I haven't used mine in a while now nor the round happy birthday stamp. I was kinda happy to use them again. For the extra dimension I used pop dots on some of the circles. Other wise it's a really simple looking card this time :)
Join us and you might be the lucky winner who gets something yummy from this weeks sponsor Dies To Die For.


Other challenges:
Claudia & Co: no. 81- Butterflies
Flutterby Wednesday: no.153 - Open challenge
Secret Crafter: no.133 - Dust of your stash

Puss å kram

7 kommentarer :

  1. Jag gillade detta skarpt!

    SvaraRadera
  2. Very Cool!! Like the different circles with some raised!

    SvaraRadera
  3. Hi Lisa Love your card it has that cool retro feel
    fab colours
    Hugs Angie x

    SvaraRadera
  4. Lovely

    Thanks for joining our "Dust off your stash" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE :)

    Hugs Jane x

    SvaraRadera
  5. Så herlig kort! Likte oppsettet veldig godt :o)

    Takk for at du deltar hos Secret Crafter denne uken

    Bea

    SvaraRadera
  6. I love circles.. so your card makes me smile! Love it!

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'