tisdag, augusti 09, 2011

grow your own

En knapp vecka kvar på semestern och jag tror nog att jag är utvilad vid det här laget. Det jobbigaste med att gå tillbaka till jobbet är dock att jag måste ställa om dygnet... Tror inte chefen gillar om jag traskar in framåt elva-tiden!


Idag har vi en ny utmaning från Papertake Weekly. Har du inte tåtat runt i rabatten ännu så får du en ny chans här. Utmaningen är att skapa dina egna blommor. Vet inte riktigt vad jag tycker om min blomma, men den påminner väldigt mycket om något jag gjorde när jag började göra kort (eller vad säger du J?). När du odlat färdigt lämnar du en länk på PTW-bloggen, så har du chans att vinna en pris från veckans sponsor Whiff of Joy!

Today's challenge at Papertake Weekly is to Grow your own blooms. So if you haven't made it to your garden this year, this might be something for you! This week we are sponsored by Whiff of Joy and if you leave a link to your creation at the PTW blog, you might be the lucky winner!

Puss å kram

I'm also entering the following challenges:
Cupcake Craft: no.154 - Sew Mad
A Spoonfull of Sugar: no.162 - Happy Birthday
Tuesday Throwdown: no.61 - Birthday
Cooking It Up with Katie: no.69 - Show me your New Favorite Old Thing (new - flowers, old - stamp, favorite - bows)
Cute Card Thursday: no.176 - No designer paper

6 kommentarer :

  1. Enoemt snyggt var det här! Du har verkligen fått till det.

    SvaraRadera
  2. Wow, gorgeous card Lisa, so elegant. Love it !

    Hugs,

    Jo x

    SvaraRadera
  3. Beautiful, elegant card! Love all the white with the splash of pink and green in the flower. Wonderfully simple design.

    SvaraRadera
  4. åååh, vilket vackert kort! Enkel, men ändå så himla snygg!! Tokgillar din blomma! tack för att du är med oss i The Cupcake Craft Challenge denna vecka! Lycka till! Kram/Sai

    SvaraRadera
  5. A great card, thanks for joining us at Cupcakes this week and good luck - Jane x

    SvaraRadera
  6. Dear Lisa ,

    All your works are so lovely!
    Gorgeous! You are very creative and give me wonderful Inspirations! You have a beautiful Blogspot! Thank you.
    BIG HUGS from Marina

    Please visit my first creativ Blogspot Bettyscardsandpaperdesign.blogspot.com
    I stardet first at End Juli 2011

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'