söndag, september 09, 2012

project life week 4

Jag är ganska förvånad hur lite tid man egentligen behöver för att sätta ihop en  sida för varje vecka. Oftast har jag ganska lätt att välja ut korten, det som tar tid är designen av dom; ska jag ha text eller ej, vilken storlek fungerar bäst? Jag har ju valt att ha en ganska enkel design på mina sidor, inte så mycket extra piff och krusiduller. Men det är ju lite sån jag är också...

Även den här veckan gjorde jag klart det mesta redan i början av veckan, men texten tog sin lilla tid plus att jag ville ha lite bättre ljus när jag skulle ta kort. Därför har det tagit lite tid, men nu är vi här :)



I'm surprised how little time I need to spend on putting togehter the weekly layout of my PL. Often I know what photos I want to use, so the only decision to make is wether to have text or not on the photo or if I wanna do anything other 'extra' with it. 

Puss å kram


Supplies:
Letters: alphabet stickers from EK Success, thickers from American Crafts
Journaling cards: freebies from MissTiina, (for those of you wondering about my journaling card with the week in review – I made it myself)

Stamps: 'A million and one' stampset from Technique Tuesday, coffee spill stamp by Tim Holtz, Smash date stamp

Other things: washi tapes from YouDo, calendar Smash tape from K&Company, tiny attacher from Tim Holtz, 'Love this' photoshop brush freebie from a Vegas Girl at Heart

1 kommentar :

'Kind words are worth much but cost very little'