måndag, oktober 08, 2012

project life week 7 & 8



Här kommer mina senaste sidor i mitt PL-album. När jag bestämde mig för att göra ett album det här året hade jag mina tvivel på att jag skulle kunna hitta saker i min vardag att fylla ut sidorna med. Det var bland annat därför jag valde designen jag gjorde på sidorna. Men hittills har det faktiskt gått riktigt bra. Och nu när min värld dessutom vänts uppochner så tror jag att det är viktigare än någonsin för mig att dokumentera min vardag. 




It's been a while since I updated my Project life but here are the layouts for week 7 & 8. When I decided that I was doing this album I was a little worried that I wouldn't have much going on in my life and not enough to fill an entire album! But so far it's been going pretty good. And now with my world turned upside down it's even more important for me to document my life.

Puss å kram

Supplies:
Letters: alphabet stickers from Recollections, numers from Artimeo
Journaling cards: 
3x4 freebies from Jessica Sprague and MissTiina, 'Simply the best' by Technique Tuesday 

Stamps: Smash date stamp, Hello friend by Amy Tangerine
Other things: stickers from Sassafras, Jillibean Soup, patterned paper by Canvas Corp, tiny attacher from Tim Holtz

1 kommentar :

  1. Hej! Inspirerande blogg! Tänkte pröva mig på detta projekt nästa år! :) Men hur får du det pefekt rundade hörnen på varje kort?? Vafd använder du dig av? Tacksam för svar! Och tack på förhand, hoppas du orkar ta dig tid att svara.
    Till min mail: t_werty@hotmail.com /Göril

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'