fredag, februari 01, 2013

lite av varje


Idag tänkte jag bjuda på lite av varje, lite fågel, fisk eller mittemellan som jag och min vän brukar säga!

Studenten är så mycket mer än en skolavslutning. Det tycker i alla fall jag. Man pluggar mer än någonsin för alla slutprov och gud-vet-vad-för-test, samtidigt som man (nu pratar jag för egen del) egentligen inte orkar lyfta ett finger för skolan. Men det är också en tid full av festligheter och glädje, man ska ju för sjutton ta studenten! Allt man jobbat för i så många år :) Som min fina kusin sa när vi på nyårsafton sammanfattade alla bra saker som hänt under året som varit; min student – bästa dagen!

student

Ni som tittade in förra veckan har inte missat våra helt underbara nya papper, Johanna visade några riktigt söta kort. Här kommer lite fler färgglada sådana. Vad jag gillar med våra papper är att dom passar så bra ihop i flera olika kombinationer:

barn

Sist ut idag är mina fröpåsar. En mini bag där jag gjorde ett extra veck på botten så att dom kan stå, dekorerade framsidan för att sedan fylla på med fröerna. För att försegla påsen körde jag bara ett varv med enkel raksöm på symaskinen :)

fropasar

Today I have a little bit of everything to share with you; a layout from graduation, some colorful cards and cute little sead bags.

Puss å kram

1 kommentar :

  1. 3 gorgeous projects I love the scrapbook page the layout is perfect for the picture...Your cards are fabulous and the colours are beautiful...And those little seed bags are just adorable,wonderful idea...
    Mandy x

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'