tisdag, augusti 19, 2014

gift tags

En vecka går fort när man har roligt! Det är dags igen för en ny utmaning på Papertake Weekly och veckans tema är dies. Det är ju ganska självklart vad som gäller ;) Vi säger stort tack till veckans sponsor, the Ribbon Girl.

Min syster gör väldigt goda smaksatta vuxendrickor och när det skulle ges bort några häromdagen så fick jag fixa lappar. När jag var yngre tyckte jag det var väldigt kul att skriva, men med åren så har jag tappat det. Tog ju en kurs i brush script för några månader sedan och tyckte verkligen om det! Så nu har jag börjat leka lite med min handstil igen :)



Time flies and once again it's time for a new challenges at Papertake Weekly! The theme this week is To Die For, so use your dies! A huge thank you to our sponsor this week, the Ribbon Girl.

My sister makes very good flavored vodka. These two was a gift and I was asked to make the tags. When I was a little girl I used to love practicing calligraphy but once I got older I just stopped. But ever since I took that brush script class earlier this year, I've started to enjoy some doodling :)

Puss å kram


Supplies:
'Tags, Happy' and 'Tags, Happy #2' both dies from Sizzix, May Arts twine, paper scraps, white and black pens, black/white twine from Granit

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'