söndag, september 28, 2014

tid att fundera

Så, hur står det till med livet kanske du undrar? Det ska jag så gärna berätta. Idag lämnade jag in uppgift nummer två på min kurs. Alla delmoment gjorda och en design som inte är helt uppåt väggarna ful. Så just nu är jag ganska stolt över mig själv! I torsdags var jag nära på att ge upp allt. Jag säger nära, för även om det kändes helt totalt jävla hopplöst, så vill jag inte gärna ge upp. Dessutom, som jag sa till min kära mor, så tänker jag inte ge upp två gånger på en månad. Då kan jag lika gärna checka in helt och hållet, så fruktansvärt misslyckad hade jag känt mig. Men det är en helt annan historia som vi inte kommer gå in på idag.

Nu behöver vi dock inte tänka såna hemska tankar för jag klarade det! Nu blir det några dagars vila från pluggandet. Först ska jag jobba min sista dag och sen blir det en super-duper-snabb-visit i Stockholm för konsert. Förhoppningsvis kommer studierna i fortsättningen inte att ta över hela livet, så att jag kan komma iväg på lite träning och träffa mina vänner. Men framför allt få tid att fundera på vad jag vill med livet och vad jag ska hitta på härnäst. Förslag, någon? 

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'