torsdag, december 04, 2014

bagagetag

Jag har ju lite otur ibland att min väska inte dyker upp på samma ställe som jag. När det hände sist så frågade man om jag hade något speciellt kännetecken på min väska. Det har jag inte, dels för att jag aldrig har sett någon ha likadan plus att jag aldrig orkade ersätta den som försvann. Och bara för att jag säger så nu så kommer antingen 1: någon att ta min väska (det hände med min första resväska och höll på att gå riktigt illa när killen nästan lämnade landet) eller 2: jag tar någon annans (hände när jag packpackade, men upptäcktes innan den riktiga ägaren märkte något!). 

Hur som helst. När jag rensade lite häromdagen hittade jag en bagagetag som jag fått som reklam från någon tidning. Tydligen tyckte jag att den var värd att spara när jag fick den, så varför inte pimpa den lite?!

Jag har blivit lite glittergalen den senaste tiden så det var ju självklart att den skulle glittra :) Nu kan man inte säga att jag inte har ett unikt kännetecken!


I got a not-so-pretty luggage tag from some magazine some time ago, and since my bag has a tendency to not arrive at the same time as me when I travel, I thought it was time to get myself a proper tag :)

Puss å kram


Supplies:
'Camera' image stamp from Inkadinkado, glitter and 'Crystal Glaze' from You Do

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'