söndag, maj 10, 2009

Musik jag gillar just nu

Jag är en inbiten OTH tittare och har inte missat Kate Voegele senaste! I iPoden går  Angel och Lift me up på repeat ganska ofta =) Hennes tolkning av (enligt mig en av världens bästa låtar) Hallelujah är inte dålig den heller! 
Gillar du den ska du lyssna på Kurt Nielsens tolkning tillsammans med Espen Lind, Askil Holm och Alejandro Fuentes. Härlig!

Även om jag inte gillar Söndagsparty (du får själv gissa vilken kanal det sänds på) så gillar jag Sam Cookes Twistin' the night away. Riktigt skön!

Andra favoriter just nu är My life would suck without you (Kelly Clarkson), Happy ending (Mika) och I'm yours (Jason Mraz), den gör mig fortfarande alltid så glad!


Puss å kram från Myran


Music I like at the moment.

2 kommentarer :

  1. Här var det omgjort! =)
    jag får lite dåligt samvete, visst har jag lovat dig en skiva som du inte fått? :S

    SvaraRadera
  2. Det är lugnt! Jag vet ju var du bor ;-)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'