torsdag, maj 14, 2009

Semester

Är så glad, har precis bokat en sol- och badresa i sommar med syrran! Jippi! Vi var lite osäkra på om vi skulle åka någonstans i sommar. Det kostar ju en del. Men vi hade tur och hittade ett ställe på Malta som verkade mysigt. Åh, vad det ska bli skönt att få komma iväg och njuta av sol, värme och ledighet =)

Hade jag vetat detta igår kanske jag inte hade bränt riktigt så mycket pengar på klubbkvällen igår. Eller, jo det hade jag nog!! Är det 20% på allt så MÅSTE man passa på. Och visst gjorde jag några riktigt fina fynd! Nu hoppas jag bara det blir lite varmare så jag kan njuta av mina nya inköp.

Snart ska jag ta natten. Kommer somna med ett leende på läpparna och drömma om sol och bad...
Kram Myran

1 kommentar :

  1. Vad för klubb? vad har du inhandlat?? När ska du vara ledig nästa gång så vi kan fika? När reser du? Badar du för mig också? Många frågor. Kram Kenneth

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'