torsdag, november 05, 2009

Blomkrukor


På lördag ska farmor och hennes församling samla in pengar och då tänkte jag att jag kunde vara med och bidra med lite. Så jag satte mig ner och gjorde lite kort. Jag gjorde några små julkort och små grattiskort. Sen gjorde jag även en del större kort, bland annat några söta blomkrukor som jag tänkte visa er. Krukan med solrosor är med i veckans utmaning på The Pink Elephant där man ska använda färgerna brun, gul, neutral och en eget färg. (Om du är sugen på att göra ett eget kort kan du titta in här och se hur man gör.)

My grandma and her church is raising money and I thought I was going to make some cards for her to sell. I made 3x3 cards for christmas and birthdays and these cute flower pot cards. The card with sunflowers is playing in this weeks challenge over at The Pink Elephant. (If you want to make your own flower pot card, click here for instructions.)



Idag kom några flingor av höstens första snö!
/Myran

2 kommentarer :

  1. Så snygga! Jag fattar inte detta med landscapeposition men jag tror jag fattar hur man gör till en början :D

    SvaraRadera
  2. yowza these are brilliant - I've got to give this idea a go.

    Ann xxx
    TPE

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'