söndag, november 15, 2009

I'm back!

Nu är jag tillbaka från Stockholm. Hälsade på E med familj och fick gosa med hennes 10 veckor gamla pojke. Mysigt eller mysigt?! I tisdags var vi även på ett utsålt Globen och såg P!nk. Det var grymt bra, hon är grymt bra!

Annars är väl allt som vanligt. Jag är snart klar med 2010 års schema. Lite småfix kvar, sen kan jag släppa det och fokusera på annat. Var hemma hos kusin F igår och åt en gudomligt god middag. Thaimat är allt bra gott =)

På fredag är det fest. Det ska bi riktigt kul! Det var alldeles för längesedan sist. Har bara lite klädproblem. Som vanligt. Fast denna gången är det lite annorlunda. Temat är sommar, och nu är det snart jul. Och med tanke på att vi ska ut efteråt så vill man ju inte ha på sig för somrigt. Dessutom hade jag min fina gula klänning i somras med samma gäng som kommer nu, så jag vill inte ha den igen. Men jag vet att jag ska ha mina gröna skor jag köpte i London (om vädret tillåter...). Jaja, det blir nog bra!

Kram kram
/Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'