söndag, april 25, 2010

Härligt härligt

Är nyss hemkommen från landet. Där var det ganska mulet och kallt med snödrivor i vägrenen. Lite skillnad när man kommer hem och solen skiner och träden börjar bli gröna. Det är väl allt bra härligt med vår?!!

Tittade in på Millans pyssel och gissa om det var jag som vann hennes hemliga låda, jippi! Vi fick en liten tjuvkik på innehållet, resten får jag väl dela med mig när jag hämtat ut paketet :D


Nu tror jag att jag är redo för en ny vecka på jobbet. I och för sig 11 timmars arbetsdag imorgon men det är lugnt. C hjälpte till så mycket hon kunde innan och ska inte behöva jobba ihjäl sin bara för att "vissa" tycker att det är ok att personalen gör det! Men snart är S hemma igen och jag kan ordna upp med nya personalen.

Kram kram

1 kommentar :

  1. Jag hejar på dig! trist med snön, tur att vi hade sol som mötte dig när du kom hem. Kram

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'