onsdag, mars 09, 2011

Winterfeast 2011

Just nu pågår Winterfeast 2011 för fullt borta på Two Peas in a Bucket. Massa roliga utmaningar och härliga människor. Hittills har jag fått ihop två kort, men än är inte veckan slut. Det är bara jag som är det, min förkylning är ingen snäll en. Får ta och krypa ner i sängen och kurera mig lite...

Men innan jag försvinner så ska i givetvis få se mina två kort :)

A dat to celebrate
Utmaningar: A stitch in time, Inspired by quilts.

* * *

Edwin the sailor
Utmaningar: Make a scene, Stamper ship, Get frame-ous, Just add glitter, Sew cute.

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. So pretty, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'