söndag, augusti 26, 2012

project life week 2

Här kommer andra veckan i mitt Project life. Du kan läsa om mina tankar inför det här året i det här inlägget.



Det var en ganska lugn vecka om man jämför med förra, samtidigt som jag hann att åka iväg en sväng upp till Stockholm där det blev både kräftskiva där vi stod ute och dansade på verandan halva natten, och ett besök på Formex-mässan där jag äntligen fick träffa Monica & Lena. Sen åkte jag och syster hem i vår nya (för oss alltså) bil. Den lilla pärlan fick både köra fort och med musik dundrande ur högtalarna, vilket jag tvivlar på hänt allt för många gånger innan ;)

So, week two in my Project life is finished and even though it was a pretty calm one, I had time for a trip to Stockholm over the weekend.

Puss å kram

Supplies:
Letters: thickers from American craft, mini alphabet stickers from My Little Shoebox
Journaling card: 4x6 freebie from MissTiina3x4 freebies from Jessica Sprague and Becky Higgins

Stamps: 'So totally happy' stampset from Technique Tuesday, Smash date stamp
Other things: 3x4 card cut with my Silhouette, washi tape from YouDo, tiny attacher from Tim Holtz, ribbon scraps

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'