måndag, augusti 27, 2012

project life week 3

Kolla vem som har flyt på skapandet! Det är bara måndag och jag har redan fått ihop förra veckans sida i mitt Project life, inte illa eller hur :)

Måste nog säga att veckans mest fantastiska händelse var att jag målade klart väggen i köket. Jaja, jag vet att det tog lite väl lång tid med tanke på att allt (förutom roller) bara legat och väntat på att jag ska ta tag i saken. men nu är det alltså gjort och jag har till och med fått upp en tavla. Helt fantastiskt om du frågar mig!!




It's only Monday but I've already made my third week's layout for Project life. Awesome!!

Puss å kram

Supplies:
Letters: alphabet stickers from Momenta, rubons from Love, Elsie
Journaling card: 4x6 freebie from MissTiina3x4 freebies from Jessica Sprague

Stamps: 'So totally happy' stampset from Technique Tuesday, Smash date stamp

Other things: 3x4 folded card cut with my Silhouette, tiny attacher from Tim Holtz

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'